Who wrote the book of love?

Jag somnade kockan 05 imorses, klockan 06.45 ringde alarmet.
Jag gör ett försök till att vända tillbaka dygnen rätt, att vara uppe tills solen går upp och sedan sova bort hela dagar, har jag insett, inte är för mig.
Nej, nu ska det bli ordning och reda på torpet som morfar skulle sagt.
Jag ska börja baka bröd tror jag, och bakelser.
Om en vecka flyttar jag in till min mormor och morfar och de går ju faktiskt upp med tuppen så, inga mer vakna timmar då solen går upp bakom träden.
Jag har varit duktig och vikt tvätten och strax ska jag göra hemmagjorda hamburgare lagom tills moder kommer hem från jobbet.
Ja, det kan nog bli bra det här.
och efter att ha sovit med pincurls, några tusen hårnålar och lite spray ser jag ut såhär i håret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0