Jag ska dansa fastän hjärtat brister, jag ska dansa fastän du inte är här

Tittar på mobilen varje minut. 
Klockan visar
20.50
20.55
20.56
20.57

Det är tomt, knappar på vibrator så att jag inte missar ifall jag får ett meddelande med
ett ord.
Två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nio, tio.
Jag bryr mig inte om hur långt det är, jag vill bara höra från dig och få tillbaka pirret i magen.
Du vet att jag vet att du vet att du får mig så himla lätt.
Försöker lyssna på fina låtar som sjunger om vackra dagar med svänig melodi,
till ett försök att må lite bättre.
Ett försök till att inte tänka på din doft precis där vid nyckelbenet som jag kände när vi låg i din obäddade säng i ditt
ostädade rum. 

Fingrarna är på telefonen men vad hjälper det när du är några mil bort.
Jag vet inte vad du gör, vill jag ens veta?

Jag ska dansa fastän hjärtat brister och fastän du inte är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0