Nattstädning och köksdrömmar

Musikhjälpen på svtplay förgyller min kväll/natt,
tänkte ge mig på att städa om en liten stund när jag tittat klart på inredningsgrejer.
Har drömt om ett vitt kök med kyl/frys, mikrovågsugn och spis i gräddvita färger.
Ungefär såhär:







På bordet ska det stå röda tulpaner och blommiga tallrikar.
I fönstret ska det stå pelargoner, precis som det gör hos mormor.
Jag ska ha en vit kökssoffa med kuddar i pastellfärger och mönster utav blommor.

Plötsligt är jag så himla exalterad över den dagen då jag kan inreda mitt egna hus en bit utanför stan med dessa saker och ha kafferep varje dag med nybakta bullar och sju sorters kakor.

Bilderna är hämtade från bagarenochkocken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0