Och du ska bara veta att jag tänker på varje ord du sa när du höll min hand och viskade de rätta orden i mitt öra, precis de orden som du visste skulle få mig falla.

Impulsköpte mig en dator igår så nu kan jag äntligen redigera mina bilder och spara dom någonstans så inte minneskortet på kameran blir fyllt hela tiden.
Och jag kan äntligen spela sims igen, haha!

Träffade en efterlängtad Malin igår och jag håller tummarna för ett Stockholms-besök i februari.

Vintern är vacker med alla dessa istappar och snön som hänger från taken.
Det är så himla mysigt att behöva klä sig i flera lager strumpbyxor för att slippa frysa och ha raggsockor som sticker upp ur vinterkängorna.

Och jag önskar att du var lika vit som snön, även om du är vacker så börjar du bli grå i mina ögon.
Jag tror inte på det du just sa, men jag låtsats hellre än att förlora denna känsla.
Även om små små små hål tränger sig igenom benmärgen när du släpper taget och berättar vart du står.
Även om tusen fjärilar befinner sig i min mage när du tar min hand så betyder det ingenting om vi går genom stan hand i hand med varandra.
Jag önskar så innerligt att det betydde något och att jag var din i din famn och att du var min i min famn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0