Konstiga nummer kan vara bra.

Ibland har man inte allt de nummer som ringer till en.
Idag hände det mig och jag gillar inte sånt.
Att inte veta vem det är som vill prata med mig, det gör mig nervös och jag drar mig för att svara.

Det ringde ett okänt nummer när jag satt på min första lektion, därav kunde jag inte svara.
På min andra lektion ringde samma nummer igen.
Jag blev nervös för tänk om det hade hänt någon jag tycker om något.

Det ringde inte mer under dagen, åtminstone inte det nummret.

På min mail hade jag fått en förklaring i alla fall till varför samma nummer ringt mig två gånger.
Jag har kommit på tredje plats i en tävling, jag har vunnit ett Playstation.
Vilken överraskning!

Jag som aldrig vinner i tävlingar,
jag som aldrig spelar Playstation.

Nu är det väl dags att börja i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0