phuh,

Efter att ha försökt 2 gånger till att börja städa, så börjar mitt golv synas under alla kläder.
Hur svårt kan det vara att INTE slänga alla kläder på golvet när man använt dem?
Jisses, skärp dig.

Sportlovet har redan försvunnit under mina fötter men jag skulle inte säga nej till en veckas ledighet till.
Under sportlovet tog jag en intensivkurs för körkort, och frammåt har det ju faktiskt gått.
Nu är jag äntligen pågång och jag satsar på ett körkort innan sommaren.

Nej, nu är det dags för resten av golvet att komma fram.



Kommentarer
Postat av: m

sv: agree!!

ne, man är inte mesig, man är mänslig! så himla underbar.

2010-02-22 @ 21:18:59
URL: http://malinlouis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0