"För varje hjärtslag"

Mars är redan kommen och jag väntar på våren,
oj vad jag väntar på våren.

Igår låg jag och tänkte på förra årets vår innan jag somnade,
jag saknar mitt hår, jag saknar min vårjacka, jag saknar allt pirr.
Oj vad det pirrade förra våren.
Det var verkligen en kärleksvår, det pirrade och gjorde ont på samma gång.
Svårt att förklara, svårt att tänka tillbaka.

Du var i alla fall min aprilhimel,

Helgen passerade med kalas, rött vin och dans.
Jag fyllde år och fick fin-fina saker, bland annat dessa som fick mitt hjärta att smälta lite i kanten.



Jag fick en söt liten ask med små plastbakelser, åh vad sött!



Dålig bild, jag vet, men armbandet är för fint det också.
Det är små berlocker, en miniatyr-klänning, och på en berlock står det
"För varje hjärtslag".
Det gjorde susen för mitt hjärta i alla fall.


Mannen fick också mitt hjärta att smälta.
Åh, jag bara fortsätter att falla.

I lördags var jag och mannen i alla fall på 50- och 20-års fest, ojoj.
Det var god mat, bra underhållning, kanske ett eller två glas för mycket vin.
Men jag mådde bra och hade en underbar kväll,
dock var dagen efter mindre bra då jag mådde som jag förtjänade.

Nej, dags för läxor igen.

Hur var eran helg?


Kommentarer
Postat av: m

ge oss vår nu!!!!!!!!!! jag vill ha promenader och fina skor, inte slask och kängor :(

2010-03-02 @ 18:50:23
URL: http://malinlouis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0