I den fina tunna linjen, mellan våran värld och din.

Jag är en sådan person som dagdrömmer. Varje dag och det är inte något jag kommer undan.
Jag fastnar i min egna värld och där kan jag vara i timmar.
För tillfället dagdrömmer jag om att ha mitt egna hem att sköta.

Jag kan inte vänta tills jag får min egna lägenhet, och jag ska ta väl hand om den.
Jag ska pryda köksskåpen med vackert porslin, vacka kaffekoppar och färgglada tallrikar.
Jag får göra precis vilken mat jag vill, när jag vill, hur jag vill.
Det finns ingen som tjatar om att det ska städas eller att jag gör något på fel sätt.
Det är bara jag.

På kvällarna myser jag med min man, på helgerna dricker jag vin med vänner.

Det står växter lite här och var, kanske har jag ett litet akvaruim också?

Jag längtar i alla fall.

Föresten, jag drömde att jag jagade en häst i natt. Det var en vacker häst. Jäklar vad snabb jag var, jäkligt konstigt. Men jag hann i fatt den och jag fick då sitta på hans rygg. Det var en vacker skog han sprang igenom, med mig på ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0