My sister, do you remember graduation? We don't need no education.

Är placerad i skolan. Väntar på nästa lektion, håltimma.
Jag fördriver tiden med att titta på inspirerande sommarkläder.
Egentligen borde jag ta tag saker och jobba. På lördag är det UF-mässa i Tidaholm och jag är sjukt stressad.
Vi har byggt montern från grunden, snart är den klar men det fattas grejer. Handskar måste göras, förpackningar måste fixas, tyg..
Jag måste städa mitt rum också.

Det tar aldrig slut på "att göra"-listan.

Jag vill ha sommar, och massa ballonger.
En fest, med ballonger.
Massa ballonger ska jag ha på min student, imorgon kommer tydligen studentmössorna.
SWEET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0