På övervåningen ligger mormor och morfar, deras snarkningar har blivit en trygghet.

Ligger i min soffa på landet. Dagen har gått och vi har bakat parisvåfflor medans vi lyssnade på önsketimmen i p4, jag har fördrivit några timmar med pussel. Jag har skrattat åt kontaktannonser och vi har spelat kort. Jag lever fortfarande i någon slags bubbla, jag vet inte vart jag är påväg. Jag fokuserar bara på att försöka må bra. Jag tänker inte på det onda. När mörkret kommer tänder jag så många lampor som går och försvinner in i böckernas värld. Jag läser om lycklig kärlekar och försvinner ännu ett steg bort från allt det mörka. Detta älskade land, mitt älskade land. Min älskade bubbla.

Kommentarer
Postat av: Malin

sv; ge dig ditt ägg, inget fel på din bak... tvärtom ;)

Ja det saknar jag med. Stå under lampan precis vid ditt hus och nästan skyddas från regnet!



ps. tack!

2010-11-03 @ 22:43:26
URL: http://eightdeadbois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0