Come away with me in the night.

Och mitt vårhjärta värker tusen gånger om dagen.

Jag träffade en pojke i helgen,
en pojke som öppnade sig för mig och jag öppnade
mig minst lika mycket för honom.
Vi låg under ett träd och pratade om brustna hjärtan
och om att våga tro igen.
Det var så himla fint.

Men nu tror jag mest att det var en dröm.
För även om jag tänker på honom tusen gånger om dagen
och även om vi bara träffades en kväll
så har jag aldrig fått så bra kontakt med någon
på en kväll.

Jag försöker skriva fina saker till honom,
jag försökte skriva ett fint meddelade till honom.
Men jag tror att mina försök inte tjänar någonting
till.

Jag ville aldrig att den natten då vi
pratade om brustna hjärtan
och då mitt hjärta fann
en likasinnad
aldrig skulle ta slut.
Men det gjorde den.

Och mitt vårhjärta bultar tusen gånger i minuten,
och jag tänker på honom flera gåner om dagen.
Även fast vi bara tillbringade några timmar
under ett träd tillsammans.



Kommentarer
Postat av: Lissie

Fint. Och jag känner igen mig.



Kram

2011-04-30 @ 10:07:31
URL: http://fairlynuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0