Jag är så glad att du är borta, och jag vet nu att det inte är något fel i att vara glad

Längtar efter att vara sådär tokkär så att allting handlar om honom.
Längtar efter det där extra pirret i magen då telefonen ringer eller då det kommer ett meddelande.
Längtar att gå hand i hand längs gator.
Längtar efter att tillbringa timmar i sängen.

Tills den där dagen kommer med det extra pirret ska jag göra allt som jag gillar att göra.
Jag tänker tillbringa varje dag med mottot: "Ensam fast glad!"
Jag tänker aldrig mera gråta över ensamheten då jag nu förstår att man behöver den för att lära känna mig själv.

Efter 8 månader som ensam fast glad har jag hittat mig själv och nu vet jag vem JAG är.
Och jag tackar dig för att du gav mig min ensamhet, jag antar bara att jag var för tokkär och rädd.

Jag har också insett att vi inte var gjorda för varandra och jag tackar dig ännu en gång för att ensamheten kom precis i den där rätta stunden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0